Polska mistrzem świata!

Cześć. To jest 4. wpis, który jest odsłoną zupełnie nowej formuły na blogu – mojego osobistego 100rydziennika. Są to codzienne wpisy o różnym charakterze: pojawią się tu m.in. porady biznesowe, inspiracje z różnych dziedzin życia, wpisy motywacyjne, problemy, które aktualnie przerabiam.

Teksty będą różnej długości, raz krótsze, raz dłuższe, ale zawsze wartościowe. Oczywiście, będę starał się, żeby najczęściej były to historie. Robię to, by pisać codziennie, ale też z myślą o Tobie, by coś cennego codziennie dawać Ci od siebie. Miłego czytania. Jeśli coś Cię poruszyło, podziel się ze mną opinią w komentarzu! Dzięki.

 

Dziś w prasie marketingowej pojawił się news, który pewnie wielu marketerom zjeżył włos na głowie.

Otóż Polska przoduje na świecie w kwestii blokowania reklam w Internecie! Tak wynika z najnowszego badania OnAudience (grupa Cloud Technologies). Według zaawansowanej i wiarygodnej metody badawczej aż 42% internautów w Polsce blokuje wyświetlanie reklam podczas korzystania z sieci. To największy odsetek na całym świecie!

42% to prawie połowa! Może 42% samo w sobie nie robi dużego wrażenia, ale gdy wziąć pod uwagę liczbę osób korzystających z Internetu w Polsce, a według serwisu We Are Social w styczniu 2016 r. mieliśmy 25,71 mln aktywnych użytkowników, to 42% z nich stanowi niemałą liczbę 10,8 mln.

Blisko 11 milionów Polaków nie lubi reklam, aż do tego stopnia, że zdecydowało się na dodatkowe działania zmierzające do ich wyłączenia! Nie chcemy odbierać perswazyjnych komunikatów. Nie lubimy, jak nam się coś wciska. Nie lubimy, gdy ktoś na siłę próbuje nas do czegoś przekonać.

Brawo Polacy! Ja też tego nie lubię.

To doskonała wiadomość dla autentycznych i wiarygodnych historii w biznesie! Dla storytellingu w Polsce otwiera się ciekawa perspektywa!

__

Podoba Ci się mój dziennik, zapisz się na #100ryletter

O Autorze

CEO (Chief Enthusiasm Officer) 100RY. Strateg marketingowy, ekspert storytellingu biznesowego, podcaster, bloger. Pomagam budować marki. Storytelling to moja bajka. Zajmuję się doradztwem marketingowym i projektowaniem strategii komunikacji dla marek osobistych i biznesowych.

Podobne Posty