100RY 002: Na rozgrzewkę: O 2 cechach storytellingu biznesowego

Subskrybuj: iTunesAndroid | StitcherRSS | Download (48:07 — 56,8 MB)

Drugi odcinek podcastu sponsoruje liczba 2. Opowiadam w nim m.in. o syndromie drugiego albumu na rynku muzycznym, wyjaśniam jakie są 2 cechy storytellingu biznesowego i przekazuję słuchaczom 2 niespodzianki.

W podcaście omawiam też książkę Krzysztofa Filarskiego „Storytelling inspiracyjny”, dziękuję za fenomenalny odbiór pierwszego odcinka, uroczyście zamykam pierwszy etap mojego blogowania i wspominam o nowym cyklu artykułów na blogu ściśle związanych z treściami, które będą omawiane w podcastach.

Spis treści odcinka 002:

  1. O syndromie 2 albumu.
  2. Podziękowania za odbiór 1 odcinka.
  3. O 2 cechach storytellingu biznesowego.
  4. Omówienie książki „Storytelling inspiracyjny” Krzysztofa Filarskiego.
  5. Uroczyste zamknięcie pierwszego etapu blogowania.
  6. Zapowiedź nowego cyklu artykułów na blogu.

Wspomniane w podcaście:

  1. Pierwszy odcinek podcastu ☞ 100RY 001: O mnie, o podcaście i podcastowaniu
  2. Bardziej gotowy nie będziesz. ☞ Recenzja książki „Storytelling inspiracyjny” Krzysztofa Filarskiego
  3. Komunikowanie się jako najważniejsza umiejętność, którą przedsiębiorca może posiąść wg Richarda Bransona ☞ 5 skills and abilities successful entrepreneurs share
  4. Artykuł uzupełniający pierwszy odcinek podcastu. Moje argumenty za tym, że zbliża się boom na podcasty w Polsce ☞ Dlaczego podcasting?

Konkurs

W podcaście ogłosiłem konkurs, w którym do wygrania jest egzemplarz książki „Storytelling inspiracyjny”. Zachęcam do posłuchania podcastu, aby dowiedzieć się co trzeba zrobić, żeby otrzymać książkę.

Rabat

W uzgodnieniu z autorem i wydawcą książki, czytelnicy mojego bloga i słuchacze mojego podcastu mogą kupić omawianą książkę z rabatem. Aby skorzystać z rabatu wpisz w koszyku na stronie www.westhill.pl/storytelling kod: 100RYBONUS.

Uzyskaną w ten sposób zniżkę przeznacz na wypicie za zdrowie: moje i autora książki! 😉

Subskrybowanie

Podcast jest dostępny w iTunes i można go subskrybować na urządzenia z Androidem. Można go także słuchać bezpośrednio w SoundCloud, w Stitcherze, a także na YouTube (tam możesz dodawać podcast do playlist, zaznaczać, że chcesz przesłuchać później, czy wysłać link znajomym).

Choć chcę umożliwić użytkownikom YouTube dotarcie do mojego podcastu, to rekomenduję subskrybowanie i słuchanie audycji w aplikacjach do podcastów. Jest to o wiele wygodniejsze.

Newsletter

Najlepszą formą pozostawania ze mną w stałym kontakcie jest zapisanie się do 100rylettera, czyli newslettera, który staram się pisać jak do przyjaciela, od serca do serca. Odbiorcy newslettera są przeze mnie traktowani na specjalnych warunkach i mogą liczyć na szczególne względy.

Zapisz się:

[FM_form id=”1″]

O Autorze

CEO (Chief Enthusiasm Officer) 100RY. Strateg marketingowy, ekspert storytellingu biznesowego, podcaster, bloger. Pomagam budować marki. Storytelling to moja bajka. Zajmuję się doradztwem marketingowym i projektowaniem strategii komunikacji dla marek osobistych i biznesowych.

Podobne Posty